Ghotic Ice
Ghotic Ice
Things
 
Goth
 
Celtic
 
Sites
 
Clans
Clans : Öreg Tzimisce-Függetlenek

Öreg Tzimisce-Függetlenek

Forrás:vampire.lap.hu  2004.06.02. 19:02

...

Öreg Tzimisce Klán

Ezek a káiniták olyan ősiek, hogy még a legrégibb legendák is csak a gyermekeikről beszélnek. Ők az Öreg Klán, az Igazi Tzimisce. A Szabbatos Tzimisce-k (de még az Inkonnusok és a Kamarillások is) az ő árulóik. Gyermekeik elhagyták az igaz Tzimisce-k vonalát és magukévá tették az Ezertest erejét; anarchista útjaik romlást és pusztulást hoztak klánjuk bűnös és ártatlan tagjaira egyaránt.
Nagyon kevés Öreg Tzimisce létezik és ők is csak nagyon kevés gyermeket neveltek. Ragaszkodnak klánjuk régi útjaihoz és várva várják a napot, melyen klánjuk atyja visszatér majd. Továbbra is remélik, hogy eljön majd az éjszaka, melyen majd bosszút állhatnak klánjuk árulóin és mindazokon, akik az Ezertest megszállottai.
Sok fiatalabb klántag vállal vezető szerepet az Ezertest elleni háborúban. Abban a hiú reményben, hogy visszaszerezhetik klánjuk becsületét, ha eltörlik a Föld színéről azt a ragályt, amit árulóik szabadítottak el, ők hívták életbe az Árnyékhadjáratot és a mai napig is ők maradtak annak legerősebb támogatói. Annak ellenére, hogy nem állhatják a "Tzimisce-ket", az Öreg Tzimisce-k sokban hasonlítanak gyermekeikre. A világ leghátborzongatóbb és leggonoszabb lényei közé tartoznak és nem értékelik sokra mások életét. Ennek ellenére a végsőkig hűek esküjükhöz, miszerint megszabadítják a világot az Ezertest és más Vértestvérek fenyegetéseitől. Ezentúl rajonganak a tudásért; ezen szeretetüket csak az Igaz Brujah-k múlják felül. Jól ismerik a tudományokat és a Taumaturgiát is. Fontos ismertetőjelük továbbá az, hogy nagyon nagyra értékelik a magánéletet.

Gúnynév: Ördögök

Megjelenés: A többi Tzimisce-hez hasonlóan öltözködnek, bár általában még náluk is régebbi ruhákat használnak. Még a fiatalabb klántagok is olyan ruhákat viselnek, amik száz évvel ezelőtt voltak divatosak. Legnépszerűbb összeállításnak a fehérrel kihangsúlyozott fekete számít, ami a legendák hagyományos vámpírjainak megjelenésével ruházza fel őket.

Menedék: Az idősebb klántagok ugyanazon a vidéken élnek, amit életükben is ismertek és szerettek: óriási kelet-európai birtokaikon. Otthonukat általában őseik sötét és sivár kastélyaiban rendezik be, amikben volt foglyaik és korábbi családtagjaik szellemei kísértenek. A fiatalabb klántagok gyakran fényűző villákban rendezkednek be, ahogy teszi a legtöbb "Tzimisce" is. Az Öreg Tzimisce-k nagy becsben tartják egymás menedékét. Ha az egyik meghívja magához a másikat, nagy megtiszteltetésnek számít, ami csak a legközelebbi barátok között képzelhető el. Ilyenkor a meghívó felvállalja a meghívottról való gondoskodást és annak megvédését is. Ha bárki hívatlanul lép be egy Tzimisce menedékébe, a vámpír teljes teljes haragjába fog ütközni. Azok, akik előzetes bejelentés nélkül lépnek egy Tzimisce birtokára, automatikusan a telektulajdonos ellenségeinek számítanak és ennek megfelelő elbánásban részesülnek. Azokat viszont, akik bejelentik érkezésüket és meg is kapják az engedélyt a belépésre, sohasem bántják a Tzimisce-k.

Háttér: Szinte mindig olyan harmincas és negyvenes éveik között járókat szemelnek ki utódaiknak, akik intelligensek és műveltek. Sok időt töltenek leendő gyermekük tanulmányozásával, hogy eldöntsék, méltó társak válhatnak-e majd belőlük az elkövetkező évszázadok során.

Karakteralkotás: Minden idősebb klántag nemesi származású. Az ifjabbak gyakran dilettánsok, profik vagy katonák. Természetük és Viselkedésük gyakran hasonló, de sosem azonos. Természetüktől és Viselkedésüktől szinte mindig önkiszolgálóak, becsületesek, gonoszak és megbízhatóak. A Mentális Tulajdonságok gyakran elsődlegesek, míg a Fizikaiak másodlagosak. A Képzettségek vagy az Ismeretek szintén elsődlegesek. Gyakori Háttereik a Befolyás, az Anyagi háttér és a Csatlósok.

Klán Diszciplínák: Bestia, Jelenés, Uralom

Gyengeség: Lelkük mélyén erősen vágyakoznak a stabilitásra és az állandóságra, akár az összes többi Tzimisce. Őket is különös kapcsolat fűzi a földhöz, amit életükben magukénak tekintettek. ezen föld talajából mindig legalább két maroknyinak náluk kell lennie. Ha nincs, nem tudnak nyugodtan pihenni és huszonnégy óránként megfeleződik a kockatartalékuk minden cselekedetre, míg végül csak egy marad. Ez a legyengült állapot addig tart, amíg nem pihennek újra kedves földjük közelében. Sokan azt hiszik, hogy ez a gyengeség az Ezertest mellékhatása, de ez nem igaz. Ez a gyengeség a klán vérében van és olyan ősi, mint maga a klán.

Kedvelt Ösvények: Legtöbbjük a Halál és a Lélek vagy Káin Ösvényét részesítik előnyben. Néhányukról ismert, hogy a Kiégett Szív Ösvényét vagy Lilith Ösvényét követik.

Szervezet: Rendkívüli vészhelyzeteket kivéve sosem találkoznak. Függetlenek, megukban és szolgáikban bíznak, és csak akkor kérnek segítséget másoktól, ha már végképp nincs más választásuk.

Klán Presztízs Szerzése: A Tzimisce-k tisztelik egymás hatalmát és függetlenségét. Presztízsüket sikereikkel és hatalmuk növelésével, ellenségeik elpusztításával, a klán vagy a Fekete Kéz hathatós támogatásával növelhetik, valamint az által, hogy áldozataik nem éreznek semmi többet a Tzimisce gonosz jelenléténél. Bármely Tzimisce, aki egy másiknak a magánszféráját háborgatja, elveszti társai tiszteletét.

Idézet: "Emberi életek ezreit oltottam ki. Az emberiség védelmezője vagyok, de ennek ára van."

 
Log in
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Vampire
 
Japan
 
Moon

moon phases
 
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak