Arhimánok-Sabbat
Forrás:vampire.lap.hu 2004.06.02. 17:01
Arhimánok
Az Arhimánok azok a Szabbatban, amik a Gangrelek voltak a Kamarillában. Az amerikai kontinensre érkezésükkor a Kamarilla és a Szabbat Gangreljei egyaránt a déli vadonban húzták meg magukat, számos bennszülött törzzsel véve fel a kapcsolatot. A Gangrelek közül sokan ezen emberi falvak közelében építettek maguknak menedéket. A falusiakra vadásztak, és megvédték őket a fehér ember behatolásaitól. A vérvonal alapítója egy Muricia nevű Gangrel antitribu volt. A helyi sámánok mágiáját tanulmányozta, majd a megszerzett tudást a Vérurához fűző Vérkötelék megtörésére használta fel. Okai egyszerűek: nem akart két rivális Szabbat Gangrel főnök háborúskodásának eszköze lenni. A legtöbb Szabbat Gangrel bőszen irtotta egymást a városi és vidéki csapatok közötti harcokban. Amikor Muricia sikeresen elsajátította a sámánok taumaturgikus hatalmát, képessé vált elszakítani önmagát Klánjától, és a vére véglegesen megváltozott. A saját testén alkalmazott mágikus rituálék megváltoztatták vámpíri megjelenését. Hamarosan összekapcsolta a sámánok spirituális mágiáját saját Gangrel erőivel, amivel kitűnt fajtája közül szokatlan képességeivel. Muricia megpróbált önmagához hasonlókat teremteni, azonban hamarosan rá kellett jönnie, hogy erre nem képes, mert meddő lett a vére. A már létező Gangrelek közül választott, és azokat a rituálékat alkalmazta rajtuk, amiket a sámánok is rajta, így önmagához hasonlóvá tette őket. Éppen ezért az összes Arhimán Gangrel volt, mielőtt Arhimánná lett. Ezen kívül Muricia csak nőket Ölelt magához, hite szerint a férfiak pokoli teremtmények, ők a felelősek minden konfliktusért. Ez a hagyomány a mai napig életben van. Az Arhimánok többek, mint egy mesterséges vérvonal. Minden Arhimánnak el kell hagynia korábbi klánját, mielőtt csatlakozik ehhez a vérvonalhoz. Az Arhimán vérvonal tagjai csak maroknyian vannak, főleg Alabama, Georgia, Mississippi, Louisiana államban és néhány környező területen. Rendkívül titokzatosak és erőszakosak, élvezik az anyagi jólétet és a halandó kelyhek irányítását. Kotériáikkal ők alkotják a Lasombrák egyik fő ellenzékét. A Szabbat elfogadja módszereiket, mert a szekta a szabadságot tekinti a legfőbb értéknek. Sőt, az Arhimánok nagyban segítik a Szabbatot azzal, hogy szemmel tartják a Vérfarkasokat.
Gúnynév: Cica (például: Sikátorcica, Dagi cica, Pokolcica, stb.)
Magjelenés: Nincsenek férfi Arhimánok. Legtöbbjük praktikusan öltözködik, bőrt és egyéb tartós anyagot viselnek. Sokan közülük hosszú hajat növesztenek, és legtöbbjük spanyol vagy mexikói ősöktől származik, bár ez jelenleg változóban van. Kissé sötétebb a bőrszínük, mint a többi vértestvéré, ezért könnyebben beolvadnak a halandók közé. Felszerelésük változatos, mind közelharci, mind pedig lőfegyvereket egyaránt maguknál hordanak.
Menedék: Az Arhimánok nagy kúriákban élnek a lakott területek külső peremén. Mindegyikük kiépített magának egy földalatti odút, melybe csak a legerősebb ellenségek tudnak bejutni. nincsenek nomád Arhimánok. Kivétel nélkül mindegyikük beleártja magát a halandók ügyeibe, és sokat utaznak, de csak a saját területeiken belül.
Háttér: Fontos feltétel, hogy mindegyikük nő legyen, rendelkezzen jó harcérzékkel és túlélési ösztönnel. ezektől a vonásoktól eltekintve csak 2 vagy 3 Arhimán tagja van a Fekete Kéznek. Mindegyik Arhimán saját mentorral rendelkezik, aki a képzéséért felelős és bevezeti az újonnan felvett vérvonal titkaiba.
Karakteralkotás: Mindegyik Arhimán kivétel nélkül nő. A koncepciójuk kötelezően Maximalista vagy Munkamániás. Természetük általában Túlélő, vagy bármi, ami a túlélést és a hatalmat célozza. Viselkedésük bármi lehet, de legtöbbször Túlélő vagy Magányos. Jellemző Hátterük a Kapcsolatok, az Anyagi Háttér és a Befolyás. Mindegyik Arhimán legalább három pontos Mentor háttérrel rendelkezik.
Gyengeségek: Létük természete miatt az Arhimánok nem tudnak Gyermeket teremteni, és vérükkel nem köthetnek senkit sem magukhoz. Ennek ellenére ők megköthetőek Vérkötelékkel. Ha a játék során használjátok az Előnyöket és a Hátrányokat, akkor felvehetik a Hígvérű hátrányt, de ebben az esetben csak -1 pontért.
Klán diszciplínák: Bestia, Jelenés, Szellemek Útja
Idézet: "Kis ember, az én területemre tetted a lábad. Számodra én jelentem a halált."
|